Pagina's

vrijdag 12 januari 2018

silent socks

Silent Socks is een Zweedse product en op de website  http://www.silentsocks.se/nl/  lees je er meer over....Met Silent Socks meubelbeschermers glijdt de stoel gemakkelijk, wat betekent dat er geen krasgeluiden, krassen op de vloer of hardnekkige vlekken zijn en dat er niet zwaar getild hoeft te worden. Bovendien dempen Silent Socks het “botsgeluid” tussen bijvoorbeeld stoelen en tafelpoten. De rubberen bal binnenin met zijn inwendige ondersteuning dragen ertoe bij dat Silent Socks veilig om de stoelpoot zitten.....


Aangezien ik veel van testen houdt heb ik ze gekocht en ben aan het testen gegaan. Heerlijk stil! En mijn strak gelakte vloer waarop ik zo hard gewerkt heb blijft mooi! Een aanrader voor mijn collega's die in alle stilte willen restaureren.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten