Pagina's

woensdag 2 oktober 2013

kunst koning

Vandaag 2 oktober 2013 was de opening van Art the Hague: de nieuwe beurs voor hedendaagse kunst. zie www.artthehague.nl. Het is een heel sympathieke beurs, met een paar van mijn favoriete galeries, als eerste Zic Zerp galerie waar Zic goed schilderwerk toont van Niels Smits van Burgst en bizar gekke beelden (ga maar kijken). Maurits van der Laar was er ook met werk van Gerlach, die matte schilderijtjes maakt van acrylverf in mooie gelaagdheid en verfstructuur. En dan zag ook nog Liefhertje en de Grote Witte Reus, Galerie Helder.

Bij de ingang, was ik bij binnenkomst voorbijgelopen aan een stand die eigenlijk heel interessant is voor mijn klanten, gelukkig zag ik het toch nog op weg naar huis: Kunst Koning, het was nu rustig en Daphne Rieken kon ons op de site laten zien dat kunstkopen en kunst verkopen heel eenvoudig wordt via www.kunstkoning.com
Daphne Rieken van Kunst Koning in gesprek met Janneke Kamena


In het kort, Kunst Koning is een verkoopsite voor particulieren die zich onderscheidt in kwaliteit zegt Daphne. Ze zorgen dat de advertentie onder de aandacht komt van het geinteresseerde kunstpubliek, omdat ze adverteren in kunstbladen en naar beurzen gaan. Adverteren kost maar 25 euro per object en er zijn geen commissiekosten. Alleen voor kunstwerken vanaf 2.500 euro.
Klanten waarvoor ik schilderijen restaureer moeten soms eerst een werk verkopen voordat ze een nieuw werk willen aanschaffen, dit initiatief van de Kunst Koning kan hen daarbij goed en goedkoop helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten